Чи не найбільшою перевагою нового функціоналу є можливість значно скоротити кількість відмов у державній реєстрації земельних ділянок, адже, як показує аналіз заяв про у реєстрацію, понад 60% відмов наданих у результаті їхнього розгляду, стосуються саме зауважень щодо правильності заповнення та валідності обмінного файлу.
Тепер під час подачі документу для реєстрації земельної ділянки, ваш файл автоматично перевірятиметься програмою з урахуванням вимог до змісту, структури та технічних характеристик електронного документа, зазначених у додатку 1 до Порядку ведення Державного земельного кадастру, а потім ви отримаєте зворотний зв’язок із переліком наявних помилок.
Окрім цього, під час подачі електронної заяви передбачена можливість зробити посилання на протокол перевірки обмінного файлу. Він доступний для завантаження протягом 90 діб з моменту формування. Також є можливість за допомогою QR-коду перевірити валідність файлу.
Новий сервіс доступний на порталі електронних послуг Держгеокадастру — https://e.land.gov.ua.