Реєстрація майна

Послуга реєстрації майна

Реєстрація прав власності на майно – це юридичне підтвердження факту виникнення, Згідно закону України про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з змінами від 06.10.2016 року Статті 5. Речові права та їх обтяження на нерухоме майно підлягають державній реєстрації, а саме:

1. земельні ділянки та об'єкти нерухомого майна: майновий комплекс підприємства, житловий будинок, будівля чи, споруда, та їх окремі частини, квартира, житлове або нежитлове приміщення.

2. Новобудову перед держреєстрацією потрібно ввести в експлуатацію відповідно до законодавсвства, окрім випадків, зазначених ст. 31 цього Закону.

  • Перелік документів для реєстрації прав власності на нерухоме майно:
  • заява за зразком
  • копії документів, що посвідчують особу-заявника (паспорт громадянина України);
  • копія ідентифікаційного коду;
  • документ, що посвідчує сплату за послугу надання витягу з Державного реєстру прав;
  • документ, що посвідчує сплату держмита;
  • документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, свідоцтво тощо).

Після подачі документів заявнику видають карту прийому відповідної заяви, що являє собою опис подах документів, номер та час їх подання.

Під час перевірки даних відповідно до заяви щодо державно реєстрації реєстратор або нотаріус встановлюють обставини, які можуть перешкоджати державній реєстрації прав або ж їх відсутність. У разі виявлення таких обставин, реєстратор або нотаріус приймають рішення про призупинення розгляду заяви державної реєстрації, чи приймають рішення про надання відмови в реєстрації прав. Заявника обов язково інформують про дані обставини у письмовому вигляді.

У разі, коли перешкоджаючих обставин не виникає, реєстрація проводиться та заявник отримує усі необхідні документи у термін визначений законом.

Терміни реєстрації:

  • Відповідно до законодавства строк для державної реєстрації прав власності та іншого речового права складає до п'яти робочих днів.
  • Для майнового комплексу державну реєстрацію прав власності терміном до 14 робочих днів. Для державної реєстрації обтяжень речових прав відведено термін у 24 години.
  • Нотаріус проводить державну реєстрацію в межах строків, встановленими частинами І та ІІ цієї статті.

НОТАРІУСУ НЕОБХІДНО НАДАТИ ТАКІ ДОКУМЕНТИ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО:

Фізичній особі:

  • o документи на нерухоме майно;
  • o паспорт та ідентифікаційний номер (у разі подання документів особою за дорученням, тоді доручаємо особа також подає свої паспортні дані та код разом з завіреною копією доручення);
  • o квитанція про сплату адмінзбору;
  • o квитанція про сплату ціни за надання інформації з Державного реєстру прав.

Для юридичної особи:

  • o документи на нерухоме майно;
  • o установчі документи юридичної;
  • o паспорт, ідентифікаційний номер представника, що діє від імені юрособи, документ, що посвідчує повноваження;
  • o печатка юридичної особи;
  • o квитанція про сплату адмінзбору;
  • o квитанція про сплату ціни за надання інформації з Державного реєстру прав.

Вартість державної реєстрації складає 1500 грн.

Наша фірма з багаторічним досвідом роботи по місту Києву і Київській області та технічними можливостями у своєму штаті має відповідних спеціалістів із кваліфікаційними сертифікатами інженерів-землевпорядників для виконання розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи будь-який вид користування. Ми маємо можливість і виконуємо повний комплекс землевпорядних робіт "під ключ". Наші офіси знаходяться у м. Києві та с. Софіївська Борщагівка.

Вартість робіт визначається в залежності від виду проектування та складності робіт, площі, місцевості та строків виконання. Ціна геодезичних робіт також залежить від площі, місця розташування та кількості об єктів нерухомого майна.

На замовлення послуги з оформлення документацій із землеустрою для учасників АТО діють знижки.