Відсьогодні офіційно розпочинає свою роботу Департамент забезпечення контролю якості надання послуг. Його основною метою є перезавантаження відносин між Держгеокадастром та громадянами, зокрема, досягнення максимальної сервіс-/клієнтоорієнтованості та підвищення рівня виконавської дисципліни в територіальних органах служби. У такий спосіб, відсьогодні Держгеокадастр гарантує:

  • оновлений механізм комунікації між службою та громадянами;
  • міжнародні стандарти надання державних послуг;
  • сучасне електронне рішення щодо збору оцінок, відгуків та пропозицій від громадян (в усіх приміщеннях ГУДів розміщені плакати з QR-кодом, за допомогою якого усі охочі можуть лишити свої відгуки/скарги/пропозиції тощо стосовно роботи служби);
  • постійну перевірку якості надання послуг територіальними підрозділами Держгеокадастру;
  • моніторинг ЗМІ та соціальних медіа для оперативного консультування та вирішення проблемних питань громадян.

Тож, ми завжди відкриті для суспільства та розраховуємо на активну співпрацю.